آخرین خبر از میزان سهمیه بنزین شهریور

آخرین خبر از واریز سهمیه بنزین و جدول سهمیه هر خودرو را در این خبر بخوانید.

به گزارش صدای بورس ۶۰ لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد سه‌شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

همچنین، سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسائط نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

آخرین خبر از میزان سهمیه بنزین شهریور

کد خبر 457902

اخبار مرتبط

  • بنزین ۸ هزار تومانی؛ شایعه یا واقعیت؟

    بنزین ۸ هزار تومانی؛ شایعه یا واقعیت؟

    طی یکی دو روز گذشته اخبار از افزایش مراجعه به جایگاه‌های سوخت در کرمان حکایت داشت که در پی انتشار خبرهای غیررسمی از افزایش قیمت بنزین به 8 هزار تومان حکایت داشت.

  • خبر مهم شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره افزایش قیمت بنزین

    خبر مهم شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره افزایش قیمت بنزین

    شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: روزنامه‌ای که خبر گرانی بنزین را منتشر کرده، با رجوع به آرشیو خود می‌تواند به‌خوبی قضاوت کند که در چند ماه گذشته چند بار شایعه افزایش قیمت بنزین را بدون هیچ مستنداتی مطرح کرده که با گذشت مدت زمان نه چندان طولانی، خلاف واقع بودن آن مشخص شده است.

  • زنگ هشدار کمبود بنزین به صدا درآمد

    زنگ هشدار کمبود بنزین به صدا درآمد

    مدیر عامل اسبق شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: استفاده از ظرفیت پالایشگاه‌های فراسرزمینی هم می‌تواند یک راه‌حل باشد، اما بنده توصیه نمی‌کنم. زمانی که این امکان را داریم با اقدامات بدوی مصرف را کم کنیم چرا باید تولید اضافه در سرزمین و فراسرزمین داشته باشیم، باید مصرف را کاهش دهیم و عدم مصرف بهترین منبع تامین انرژی است.

  • برنامه‌ای برای واردات بنزین نداریم

    برنامه‌ای برای واردات بنزین نداریم

    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پاسخ به این سوال که آیا امسال احتمال واردات بنزین وجود دارد، گفت: امسال برنامه‌ای برای واردات بنزین نداریم اما باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =